plazoo.com
Nieuws toevoegen | Tools | Opnieuw zoeken | Over ons
Bedrijfsnieuws | Berichten

Mechatechniek draait op volle toeren

(Tue, 6 Oct 2009 13:26:27 GMT)

Na een faillissement in april 2009 van BV Mechatechniek is er vanaf 20 april weer een nieuwe start gemaakt met Mechatechniek Nederland B.V.
3 Nieuwe eigenaren hebben de voorraden, inventaris en debiteuren over genomen. Er waait weer een frisse wind door het bedrijf en we gaan op dezelfde locatie en met een deel van de oude medewerkers er vol frisse moed tegenaan.

Op 20 april 2009 zijn we onder de naam Mechatechniek Nederland BV gestart met de verkoop en service van de bekende product groepen: Perslucht, Equipment, Watertechniek en Tuin & Parkmachines. Met uitzondering van Countax zullen wij binnen deze productgroepen dezelfde merken blijven voeren.

Wij zullen er alles aan doen om u naar tevredenheid van dienst te zijn. Heeft u vragen en of opmerkingen naar aanleiding van dit persbericht, neem dan contact op met ons via
telefoonnummer (0182) 567800.

Mechatechniek Nederland bv
T 0182-567800
E info@mechatechniek.nl

Over Mechatechniek Nederland
Mechatechniek draait op volle toeren!! Wij hebben alles weer op voorraad, * Perslucht: Concorde compressoren√, CP luchtgereedschappen√, Mavel haspels√, Asturo Mec√ luchtaccessoires en koppelingen en Orion koppelingen√ * Equipment: Telwin las- en laadapparatuur√, Aireco(ITM) verwarmingsapparatuur(september 2009), Lavor reinigingsapparatuur√ en Pramac stroomaggregaten√ * Watertechniek: Marina pompen√, Ircem pompen√ en Agrati haspels√ * Tuin & Parkmachines: Alko Vragen, belt u dan gerust 0182-567800.

Meer informatie : http://www.mechatechniek.nl

Verantwoordelijke editor

Mechatechniek Nederland
Edisonweg 18a
2952 AD Alblasserdam

T 078-6912182
F 078-6913047
nvanderhoek@albeka.nl
www.albeka.nl
Dit persbericht is verspreid door plazoo.com in opdracht van Mechatechniek Nederland. U mag deze tekst vrij gebruiken, maar wel met vermelding van plazoo.com als bron en u moet een link plaatsen naar http://www.plazoo.com/nl/pressreleases/mechatechniek-draait-volle-toeren.htm. my.qlik.nl

Meer persberichten van dit bedrijf

Anticipeer op de crisis: Koop gebruikte kantoor en bedrijfsinrichtingen!

Mechatechniek draait op volle toeren

Albeka opent nieuwe vestiging in Zoetermeer