plazoo.com
Nieuws toevoegen | Tools | Opnieuw zoeken | Over ons
Bedrijfsnieuws | Berichten

Albeka opent nieuwe vestiging in Zoetermeer

(Wed, 11 Jun 2008 15:35:41 GMT)

Albeka verkoopt nu ook kantoormeubilair in Zoetermeer
Het bedrijf bestaat nog maar vier jaar en Nelis van der Hoek, die de onderneming met zijn vader startte, mag nu al de derde vestiging openen. In 2004 ruimde hij het eerste bedrijfspand in Alblasserdam in als showroom en magazijn vol nieuw en gebruikt kantoormeubilair. Ondersteund door zijn vader, Van der Hoek sr., wist hij al gauw een succes te maken van het jonge bedrijf. Het geheim? “Wij leveren grote aantallen gebruikte meubelen op korte termijn; er is voldoende voorraad om bedrijven volledig in te richten. Kleine én grote klanten vinden hier altijd wel wat ze nodig hebben, voor het budget dat beschikbaar is.”

De keuze voor Zoetermeer als locatie voor de nieuwe vestiging, is niet toevallig. “We hebben hier al veel klanten”, vertelt Van der Hoek, “dus we bewegen naar onze klanten toe. En er is hier zoveel bedrijvigheid, dat er zeker ook weer nieuwe klanten te vinden zijn. Zo is dat in Nieuwegein, waar onze tweede vestiging is, ook gegaan. We willen de nieuwe klanten laten kennismaken met het geweldig grote aanbod gebruikt meubilair dat we hebben. Veel mensen weten niet dat je complete kantoren met gebruikte tafels, stoelen en kasten kunt inrichten. En dan wel alles in dezelfde uitvoering of stijl! We hebben ontzettend veel op voorraad, bijna allemaal A-merk en tegen zo’n 25% van de nieuwprijs.”

De Albeka-lijn
De nieuwe locatie in Zoetermeer richt Albeka in als showroom en opslagruimte. Daarvoor is een extra tussenvloer gelegd. “Op de verdieping is dan de showroom van 400 m2; daarachter en daaronder bevindt zich de opslag”, vertelt Dirk van der Meulen, bedrijfsleider van Zoetermeer. “In de showroom krijgen de klanten een eerste indruk van ons aanbod: het gebruikte meubilair, nieuwe meubelen en de Albeka-lijn. Die lijn hebben we zelf opgezet: het bestaat uit gebruikte onderstellen en nieuwe bureaubladen. De bureaus zijn dus als nieuw en ook onbeperkt bij te bestellen in allerlei vormen en typen. Maar in opslag staat nog veel meer en ons uitgangspunt is dan ook de klant altijd snel en optimaal te helpen; wij weten wat er in opslag staat en kunnen dus direct vertellen wat we in huis hebben.”

Webshop
Albeka verrast zowel grote als kleine klanten met het aanbod. Van der Meulen: “Ook voor grote bedrijven kunnen we veel betekenen. Onlangs ruimden we een kantoor met 3.000 gebruikte werkplekken leeg. Maar ook de kleine ondernemer, starter of particulier komt hier graag omdat de prijzen gunstig zijn. En het meubilair is gewoon goed; als het nodig is, knappen we het zelf op of laten wij bijvoorbeeld stoelen opnieuw stofferen.”
Met drie vestigingen denkt Van der Hoek voorlopig de markt goed te kunnen bedienen. Toch is er ook nog een vierde plek waar klanten sinds korte tijd terecht kunnen: in de webshop, die sinds mei online is. “In de webshop vindt men nieuw meubilair. We bieden allerlei merken en typen aan. Overigens niet alleen kantoormeubilair, maar ook kantine- en magazijninrichting. Met deze nieuwe webshop kunnen we klanten altijd helpen op de manier die zij het prettigst vinden: met een kopje koffie in de showroom, of achter de eigen pc.”
De nieuwe vestiging in Zoetermeer is dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur  geopend.

Nelis van der Hoek
T 078-6912182
E nvanderhoek@albeka.nl

Over Albeka kantoor en bedrijfsinrichting
Albeka kantoor- en bedrijfsinrichting Philipsstraat 20 2722 NA Zoetermeer T 079-3436931 F 079-3436932 www.albeka.nl zoetermeer@albeka.nl

Meer informatie : http://www.albeka.nl

Verantwoordelijke editor

Albeka kantoor en bedrijfsinrichting
Edisonweg 18a
2952 AD Alblasserdam

T 078-6912182
F 078-6913047
nvanderhoek@albeka.nl
www.albeka.nl
Dit persbericht is verspreid door plazoo.com in opdracht van Albeka kantoor en bedrijfsinrichting. U mag deze tekst vrij gebruiken, maar wel met vermelding van plazoo.com als bron en u moet een link plaatsen naar http://www.plazoo.com/nl/pressreleases/albeka-opent-nieuwe-vestiging-zoetermeer.htm. my.qlik.nl

Meer persberichten van dit bedrijf

Anticipeer op de crisis: Koop gebruikte kantoor en bedrijfsinrichtingen!

Mechatechniek draait op volle toeren

Albeka opent nieuwe vestiging in Zoetermeer