plazoo.com
Nieuws toevoegen | Tools | Opnieuw zoeken | Over ons
Bedrijfsnieuws | Berichten

Aasgieren, nijlpaarden en dolfijnen

(Wed, 22 Apr 2009 08:14:41 GMT)

Nieuwste column Michel van Buren: BLMC & de recessie
BLMC en de recessie

Ik merk tijdens contacten met bijvoorbeeld kandidaten, interim managers en relaties dat er gesproken wordt over concurrenten van BLMC. Zo zou een groot bekend bureau onder curatele staan van de moeder en een ander bekend bureau binnenkort failliet gaan om direct daarna een doorstart te maken. Zou dat nou allemaal waar zijn? Ik weet het niet, ik vind het wel opvallend dat er veel over gepraat wordt.

Wij zijn niet heiliger dan de paus en uiteraard hebben wij ook last van de recessie. BLMC heeft dit jaar een belangrijk hoofddoel: behoud van werkgelegenheid. Wij willen onze mensen, onze mensen die het maken, behouden. Om dit te kunnen realiseren, hebben we de zogenaamde drie c’s benoemd die de speerpunten vormen van ons beleid: Clients, Costs en Cash. Lees verder op www.blmc.nl.

Atty van de Brake
T 0522242224
E avandebrake@blmc.nl

Over BLMC